JAAAA :D

ja kolla vad som kom upp nu !:D

jo min header ! :D
kansek inte så jätte snygg då men den duger iaf,eller ja iaf för mej
men ska plugga
bloggar i morron för i morron har jag all tid i världen att blogga för jag är sjuk och kan inte gå t skolan eller ja sjuk och sjuk är jag väll inte men jag har krubbhosta eller vad de heter
så lite jobbigt och så tycker jag att de är pinsamt att hosta bland folk eller ja iaf när man har krubbhosta
då man hostar och hostar och hostar så man inte kan andas och nästan spyr
KUL va !?!?!?!?!?!?!?!?!?!
och juste skulle avfärga håret idag de gick ju såååååhäääär bra ..
så just nu har jag typ brunrött hår och min utväxt jag hade är blond
kul liv
eller inte
men ja hare gött så länge

jaja mobba inte den så sööta bilden -.-


OCH NEJ JAG ÄR INTE SERIÖS PÅ DEN BILDEN !

håret ser svart ut jag vet men kameran jag hade var inte så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0